[Talk-cz] dotaz na funkčnost ceniaortofotomapy

LM lukasmi na volny.cz
Pátek Listopad 30 14:27:41 UTC 2012

Omlouvám se, chyba asi v JOSM. cuzk jsme používal dříve a najednou mi to hlásilo chybu. Stačilo zkopírovat jen podklad, který byl chybový, původní smazat a používat nový zkopírovaný, který již opět funguje.
  ----- Original Message -----
  From: jzvc
  To: OpenStreetMap Czech Republic
  Sent: Wednesday, November 28, 2012 10:54 PM
  Subject: Re: [Talk-cz] dotaz na funkčnost ceniaortofotomapy

  Dne 28.11.2012 13:40, LM napsal(a):

    Právě tento zmíněný link přestal fungovat... alespoň tedy u mne

  Viz vejs, skopiruj to a otestuj, protoze me to funguje, co nefunguje, je toto:
  wms:http://geoportal.gov.cz/ArcGIS/services/CENIA/cenia_rt_ortofotomapa_aktualni/MapServer/WMSServer?FORMAT=image/jpeg&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&Layers=0&SRS={proj(EPSG:4326)}&Styles=&WIDTH={width}&height={height}&BBOX={bbox}

  Jinak pro zajimavost, k nize uvedeny orthofoto, zjistil sem, ze na nekterych mistech je vyrazne aktualnejsiho data, nez trebas seznamacka(google + bing jsou obecne spis starsi), na jinych je tomu naopak (pouzivam prubezne k ruznymu krizovymu srovnavani stavu na mape vs realita, specielne kdyz narazim na nejakou "ptakovinu").