[Talk-cz] Zmeny v Prazske MHD od 1.9.2012

seznam.root na seznam.cz seznam.root na seznam.cz
Neděle Září 2 08:17:56 UTC 2012

Diky za odpovedi. Na OSM wiki se k source tagu pise "....it assists with the verification of data, and informs future editors about the origins of the data they are modifying.". Podle me by tedy bylo dobry tam mit oba zdroje, aby bylo jasny, ze nepouzivam pouze nepresny data z Bingu, ale ze jsou upresneny.

Ale kdyz vidim, jaky jsou nad tim dohady, tak bude lepsi psat jen ten Bing, protoze na maximalnim zoomu je jeho offset v podstate zanedbatenlej :)

viduka