[Talk-cz] Evropsky významné lokality

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Září 4 07:07:38 UTC 2012

Použít national_park mi přijde nesystémové. Národní park je národní park
a evropsky významná lokalita je evropsky významná lokalita.

spíš bych se přiklonil k tomu, dát existujícímu území další atribut,
něco jako "evl=yes" případně natura2000=yes