[Talk-cz] KeepRight!

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Čtvrtek Září 6 10:50:51 UTC 2012

Překřížení bez/s křižovatkou ve smyslu společného uzlu by mělo záviset
na tom, jestli tam křižovatka je. Takže zrovna u řek a potoků z
dibavod obvykle společný uzel nebude (kromě brodů). Řešení je
jednoduché - kde jsou mosty tak je kreslit, kde je trubka pod silnicí
tak tunnel=culvert (na zatrubkované části potoka). K tomu správné
výškové úrovně.

LM