[Talk-cz] cyklotrasa 25

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Září 9 20:39:39 UTC 2012

V tomhle případě bych spíš řekl, že dřív vedla na nádraží, a pak se jí někdo
rozhodl prodloužit až do Dubé, ale ledabyle to přeznačil. Bohužel v obcích
se z cedulí dá často blbě rozšifrovat kudy to vlastně má vést.

--
Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomáš Kratina <t.kratina na gmail.com>
Datum: 9. 9. 2012
Předmět: Re: [Talk-cz] cyklotrasa 25
"Myslim ze stejne jako turisticke trasy by i cyklisticka mela vest z
jednoho bodu do druheho bez ruznych odboceni. Bohuzel je to nekdy
takto z jedne strany blbe znacene aby to cyklisty na tu trasu navedlo
kdyz prijizdi z nejake bocni cesty. Ale zas nekdy byva trasa rozdelena
a vede zaroven dvema ruznymi useky, napr. (za mokra po asfaltu / za
sucha jinama)

2012/9/9 Miroslav Šulc <fordfrog na fordfrog.com>:
> [...]
>
> díky
>
> ff
>

> Dne 9.9.2012 21:08, Petr Dlouhý napsal(a):
>
> Ahoj,
>

> problém je, že takhle je tam skutečně vyznačená, resp. byla když jsem tam
> byl. Co si pamatuju, tak z jedné strany končí odbočkou na Pražskou a z
druhé
> strany má cedule vedoucí až někam k nádraží. Značení cyklotras je při
> průjezdu obcí často dost mizerné. Nevím jestli je lepší si ten průjezd
> vymyslet, nebo to nechat přerušené. Stejný případ je i trasa 211 v Dubé.

mohl