[Talk-cz] vytváření relací - turistických tras

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Září 11 09:35:46 UTC 2012

zdravím,

asi už jdu s křížkem po funuse, nicméně ještě bych připomněl, že je vhodné si
zkontrolovat, jestli relace pro danou trasu už neexistuje (některé značky
vedou překvapivě daleko), a přidávat do ní, namísto vytváření nové ...

K.