[Talk-cz] vytváření relací - turistických tras

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Září 11 09:56:49 UTC 2012

kdysi kdesi na starém webu KČT byla databáze tras, jak pěších, tak cyklo ...
tam se dalo zjistit, co k dané trase patří

jinak asi jen kouknout do jiné mapy, kudy to vede, a porovnat s OSM, jestli
tam někde nějaký kus není (na to se mi líbí http://hiking.lonvia.de/ )

K.