[Talk-cz] Cesta sdilena vice vlastnostmi

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Září 20 05:38:32 UTC 2012

Dne 19.9.2012 7:59, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> [...]
> značíme jenom čarou s nulovou šířkou, ale reálně nějakou šířku má a v
> naprosté většině případů leží na jedné nebo druhé straně hranice.
> Obecně bych řekl, že v naprosté většině případů je sloučení cesty a
> administrativní hranice špatně.
>
> Naopak hranice CHKO, NP, ... jsou typicky definovány výčtem objektů,
> který ji tvoří. Nejlepší je asi podívat se do příslušného právního
> předpisu, co tam je - a pokud je tam napsáno něco jako "hranici tvoří
> lesní cesta od X k Y", tak je podle mě nejlepším řešením přidat do
> relace hranice přímo tu cestu a nekreslit tam žádnou další čáru.

Tohle je naprd, protoze kdyz pak budu chtit pracovat jen s hranici
neceho, stahnou se mi silnice(pripadne potoky ...), lepsi je IMO dalsi
soubezna cara (pokud je hranice definovana tim objektem). Ostatne,
statni hranice je taky leckde definovana trebas potokem a je blby do ty
relace davat ten potok, protoze jinde muze byt hranice sice taky +- ten
potok, ale definovana je uz jinak (a potok muze zmenit svuj tok, kdezto
hranice zustava) ... A pokud napriklad ta silnice nebo potok vede lesem
+ neni dkm, tak pokud mam zdroj pro hranici a podle nej ji upravim, tak
zaroven hnu s tou silnici/potokem, o kterych vubec netusim kudy vlastne
vedou.

Ad CHKO - nevim jak kde, ale typicky silnice v CHKO jeste neni (prevazne
sem dycky videl cedule na sjezdech na lesni/polni cesty), dokonce se
domnivam, ze chko nezacina ani hranici vozovky, ale az hranici
stavebniho objektu (naspu).

> Zdraví,
> Petr Morávek
>
> PS: Prosím ještě pár dnů neslučujte objekty na administrativní hranice.
> Jejich aktualizace z RUIAN se pomalu chýlí ke konci. Udržuji seznam
> objektů, které dříve nějakým způsobem na hranice byly napojeny a
> pravděpodobně by bylo vhodné je sloučit zpět... a vzhledem k rozsahu to
> určitě nezvládnu sám ;)

BTW: Koukal sem na par hranic, a bud ujizdi KM nebo ti ujizdej ty
hranice ( o centimetry, ale prece - cca 10 cm posun na zapad/vychode
vuci km).