[Talk-cz] Nemehlo

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Duben 7 19:25:50 UTC 2013

Dne 7.4.2013 15:00, LM_1 napsal(a):
> Dobré, akorát bych doplnil i odkaz na help.osm.org (hlavne( anglicky
> ale mnohem pr(íjemne(js(í prostr(edí nez( mailing list a vhodne(js(í
> pro otázky-odpove(di) nebo komunitu na G+
> (https://plus.google.com/u/0/communities/111981115616957848548
> <https://plus.google.com/u/0/communities/111981115616957848548>)
>
> Lukás( Mate(jka (LM_1)

Moc oficielni (IMO) ... ja kdyz na nekoho narazim, tak mu pres OSM poslu
zpravicku kde se ho proste poptam proc tam vytvoril zrovna tohle ...
nedavno sem se nekoho ptal, proc preznacil jednickovou silnici na dvojku
... jako odpoved mi prislo, ze OSM stojej za kulovy, ze je tam hromada
chyb, .... a po nejaky dalsi konverzaci z toho vylezlo, ze jen dotycny
nejspis jen pouziva blbej navigacni SW => odkazal sem ho na wiki stranku
at si vybere.

Parkrat se mi taky stalo, ze nekdo v dobry vire pouzil bing ... kde byl
zaznamenanej uz par let neaktualni stav (to ostatne toci i me ... a
obcas narazim na mista ktery mi prijdou divny - jako trebas kruhac
uprostred dalnice nekde u budejic - posleze sem dohledal ze tam probiha
nejaka rekonstrukce - ale rikam si, ze dotycny maper snad vi co cela).