[Talk-cz] Značení turistických tras + zelená Hořovice

lukasmi na volny.cz lukasmi na volny.cz
Pondělí Duben 8 18:25:17 UTC 2013

OPATRNĚ!!!
Turistické trasy se netagují přímo na cesty, ale vytvoří se relace dané turistické trasy a do té se teprve přidávají existující cesty, po kterých trasa vede!
Je nutné si o tom ještě něco zjistit. Nějaké info:
http://www.marekp.cz/jak-vkladat-turisticke-informace-na-osm
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions

K tomu bych měl sám jeden dotaz. Jedna se o kousek zelené trasy 3636 v Hořovicích http://hiking.waymarkedtrails.org/cs/?zoom=16&lat=49.83721&lon=13.90448&hill=1.27#. Dle mě, by zelená trasa do Hořovic měla mít číslo 3058. Může prosím někdo osvětlit skutečnost? Je-li někdo z Hořovic, nebo má fotku místního rozcestníku?
Díky,
L.

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Jakub" <jzlam na quick.cz>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Předmět: [Talk-cz] Značení turistických tras
Datum: 8.4.2013 - 19:25:20
Mám potíže s tím jak označit turistické trasy KČT. Přečetl jsem si

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions#Turistick.C3.A9_zna.C4.8Den.C3.AD

a chtěl jsem se podívat na nějakou už označenou trasu abych věděl jak to udělat správně, ale ke svému překvapení jsem nenašel to co jsem hledal, tedy např. tagy

kct_blue=major
osmc:symbol=blue:white:blue_bar

místo toho, když se přepnu do "Advanced", jsem našel jen  "Relation" a tag "route foot" a nějaké ID.  Vůbec nevím kde jsou skryty barvy značek a tak.  Edituji v potlach P2

Díky za nápovědu jak na to.

Jakub