[Talk-cz] Nemehlo

vrs na email.cz vrs na email.cz
Pondělí Duben 8 19:29:24 UTC 2013

Existuje taky tag end_date, ale mělo by se to používat s rozumem. Např. u
železničních tratí to asi smysl má, kdežto mapovat každý zbouraný dům by
bylo asi nesmyslné. K mapování historie ostatně slouží jiné projekty jako
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OHM
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OHM) (ale zřejmě moc nefungují).

No dá se čekat, že podobných nemehlů nebo i vandalů bude přibývat (s
dalšími, mobilními či jednoduššími editory jako teď iD), ale to je prostě
daň za rychlejší rozvoj (teď třeba wikipedie trochu doplácí na přílišnou
regulaci).

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Lukas Kohout <luko na luko.name>
Datum: 8. 4. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Nemehlo

"

Ahoj, to asi budu taky za nemehlo :-/ Zrušené železnice kreslím záměrně,
neboť nás, mašinkáře, zajímá, kudy tratě dříve vedly. Ve většině případů
žel. spodek zůstane v krajině, často se mění na polní či lesní cesty, nebo
se na nich staví cyklostezky. Ve výjimečných případech se železničky,
jejichž žel. spodek byl rozorán a dokonale zahlazen, obnovují jako
turistické atrakce ( http://osm.org/go/0J2mdUcHH
(http://osm.org/go/0J2mdUcHH)- ). Ve městech je asi nesmysl kreslit zaniklé
tratě (např. trať na Těšnovské nádraží centrem Prahy), avšak v krajině to,
myslím, není nic proti ničemu.

LuKo