[Talk-cz] Jak tagovat: modelářský obchod, Školícístředisko

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Duben 17 16:21:58 UTC 2013

Dne St 10. dubna 2013 13:44:55, Jan Vršovský napsal(a):
> Amenity=college je teda podle mě v JOSM přeloženo blbě.
> Z anglické wiki tagování škol vyplývá celkem jasně:
>
> školka: amenity=kindergarten
> běžná základka: amenity=school, možné dále rozlišit navrženým tagem isced:
> level=1-2
> osmileté gymnázium: amenity=school, možné dále rozlišit navrženým tagem
> isced:level=2-3
> klasická střední škola (učiliště, SOŠ, čtyřleté gymnázium): amenity=school,
> možné dále rozlišit navrženým tagem isced:level=3
> VOŠ: amenity=college
> VŠ: amenity=university

pozdě ale přece bych si dovolil nesouhlasit, IMHO

školka: amenity=kindergarten isced:level=0

VOŠ: amenity=college isced:level=5
VŠ: amenity=college isced:level=5-6
univerzita: amenity=university isced:level=5-6

jinak přijde mi na palici, že se tam vůbec nerozděluje school na elementary
(primary) a high, neb skutečnost, zda daná instituce poskytuje secondary
education mi přijde vcelku podstatná, například z hlediska povinné školní
docházky

no a pak nám v tom dělají bordel různé speciální školy, a pozorný čtenář si
jistě všiml, že nám tam chybí ISCED level 4, což jsou nástavbová studia, která
se krom kindergarden mohou vyskytovat prakticky všude ...

nevím, jak se s tím v rámci stávajících konvencí poprat, já bych celé to
amenity=nevyhovující_nesmysl zrušil, dal jenom něco jako amenity=education a
dál se řídil jen těmi ISCED levely, protože v rámci jednoho podniku, resp. z
hlediska mapování v jednom areálu může být vše od 0 do 6

K.