[Talk-cz] opětovný dotaz na další wms služby ÚHÚLu

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Středa Srpen 21 07:28:53 UTC 2013

Ahoj.
Konkrétně by mě zajímala wms vrstva výškopis: geodetické body s nadmořskou
výškou, vrstevnice, ...  . Na stránce
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap

je napsáno

"Pan Císař z ÚHÚL nás ovšem ujistil, že přes WMS poskytují buď data, která
jsou úředním dílem a lze je užít nebo data, ke kterým má ÚHÚL takovou
licenci, která nám umožňuje legálně užívat a odvozovat z nich další. POZOR!
UHUL ma na svem webu dve mapove sluzby, jednu pod WMS, kterou je mozne
legalne uzivat, druhou, ktera je prevzata od CUZK a tu mozne pouzivat neni,
viz nize."

Sice jsem rychle nezjistil, která je ta druhá sluzba od CUZK (? asi barevná
ortofotomapa), ale pokud platí to, že vše co poskytují přes WMS lze použít,
tak nevidím důvod proč nepoužít vrstvy týkající se výškopisu.

Jaký je na to váš názor?

Zdraví Pavel Kwiecien