[Talk-cz] opětovný dotaz na další wms služby ÚHÚLu

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Srpen 29 07:58:28 UTC 2013

Ahoj,
adresy určitě do bopů.
Tady je o adresách více
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/CS:WikiProject_Czech_Republic/Address_system
Přidávání adres velmi usnaďnuje hezký plug-in do JOSM
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/CS:JOSM/Plugins/CzechAddress

Ostatní věci bych dával také do bodů, protože v mnoha případech v budově je více
"funkcí ", třeba obecní úřaqd, knihovna a pošta.
Taky mi to přijde lepší, protože už jsem viděl případy, kdy byl tag přidán k budově
a někdo jiný si toho nevšiml a přidal ho jako bod znovu.
Bod uprostřed budovy se přehlédne hůře.

 Dalibor

-----Original Message-----
From: Pavel [mailto:rattsnake na gmail.com]
Sent: Thursday, August 29, 2013 8:59 AM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] opětovný dotaz na další wms služby ÚHÚLu

Ahoj,
jsem začátečník, dostal jsem se sem díky pořízení mobilu a navigace s OSM...pokusím se přispět a udělat pár vesnic co znám a oblast prahy kterou znám, jen bych potřeboval pár rad:
1) co je lepší adresu baráku dát do bodu nebo přiřadit budově jako celku
- stejně tak jdou řešit i jiné vlastnosti - hotel, lékárna apod....kterou variantu zvolit a je k tomu nějaký důvod?
2) jak je to s řezaním do pruhů - máte s tím někdo zkušenost..také bych to rád u křižovatek doplňoval, ale zatím se v tom moc nevyznám...přes plugin lanes??
Díky za rady
Pavel