[Talk-cz] wikikonference 2013, obč. sdružení, atd.

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Neděle Prosinec 1 21:51:47 UTC 2013

Zdravím všechny,

hlásím, že se jsem představil [1] projekt OSM na české wiki konferenci
[2]. Přednáška se snad líbila a snad jsem moc o některých aspektech
nezkresloval.

Z následné diskuze vyplynuly některé zajímavé projekty, které by mohly
trochu více přiblížit českou wikipedii a OSM.

Mluvili jsme o možnosti zobrazení živých map přímo na wikipedii
(samozřejmě s pokladem z OSM) - musí se především vymyslet zadání a
sblížit různé představy do jedné.

Mluvili jsme o společné akci wikipedistů a osm-mapperů, která by mohla v
nějakém vybraném městě sloužit pro sběr wiki-dat, a paralelně by mohla
proběhnout mapping party.

A padaly další návrhy a nápady, jak už to na podobně dělných akcích bývá
- uvidíme. Doufám, že se příští rok podaří dostavit většímu počtu mapperů.

Jáchym

[1]  http://www.slideshare.net/jachym/cepicky-wikikonf2013
[2] https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Konference/Wikikonference_2013
[3]