[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

datincz . zbynek.datinsky na gmail.com
Úterý Prosinec 3 07:04:15 UTC 2013

poměrně hezká evidence chyb v značení je zde: http://osm.paws.cz/hiking.php
,nicméně pokud značka kompletně chybí tak by se na ní asi přišlo jen
porovnáním (čísla trasy?) s db KCT (pakliže je přístupná a licenčně v
pořádku).

Jsem rád, že byla tato problematika nakousnuta, protože mapování těchto
tras se většinou neobejde bez GPS loggeru a hromady nachozených km a sám
jsem tomu za poslední roky věnoval nemalé úsilí...

datin