[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

Jan Skala speirs na email.cz
Středa Prosinec 4 13:13:36 UTC 2013

Prvotní nápad je vytvořit sqlite databázový soubor, pokud to v Pythonu
půjde bezbolestně. PHP by mělo se sqlite také pracovat. Pak by nebyl
problém si tabulku filtrovat. Pokud by měl někdo prověřené řešení nebo
lepší nápad, sem s ním. Nechci totiž trávit čas vymýšlením vymyšleného. S
těmi okresy to bude horší, ale ne nemožné. Nedělá mi problém takově věci
tahat z overpass turbo, ale z xml souboru to je něco jiného. Ještě uvidím.

Honza