[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Sobota Prosinec 7 17:40:54 UTC 2013

Ahoj,

jakožto milovník výletů jsem připravil tu samostatnou vrstvu s turistickými
cestami.

http://tile.poloha.net/kct/{zoom}/{x}/{y}.png

Ukázka http://pedro.poloha.net/mapa/kct

Jak to navrstvit s mapami Seznamu nevím a tak nechávám na někom jiném; asi to
nebude nic těžkého pro toho, kdo už s mapami Seznamu dělal.

Samozřejmě vítám hlášení chyb

--
Petr