[Talk-cz] Dotaz na alej stromu

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Únor 22 14:48:51 UTC 2013

zdravím,

> muzete mi prosim poradit, jak se ma spravne delat alej stromu?

tento problém jsem řešil tady:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.159029&lon=15.800408&zoom=18&layers=M#

(hm, jak se dělá odkaz na mapu se zapnutou datovou vrstvou?)

a dospěl jsem vpodstatě k témuž, co říká Petr, neboli:

> Treba delat dve cesty stromu okolo skutecne cesty?

... ale bohužel by default se to nerenderuje

> Tak jsem ji udelal jako highway=track a taky natural=tree_row
>
> Jenze JOSM se to nelibi a tahle kombinace mu prijde podezrela.

to se mu nelíbí zcela po právu - podíváme-li se na diskusi k návrhu:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Tree_rows

tak tam se přímo řeší, že kombinovat to přímo s cestou není šťastný nápad

jinak odpovědi na otázky tohoto typu lze často najít zde:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/OTM_značkový_klíč

- díky všem, co (nejen tuto) stránku průběžně doplňují!

K.