[Talk-cz] MTBMapa do navi

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Sobota Únor 23 15:09:29 UTC 2013

Ahoj,

starám se o to hlavně já a Petr Holub. Díky za pochvalu, teď jsme dělali na
novém webovém rozhraní, legendě, kvalitním tisku atp. Vykresluje se konečně
celá Evropa.

Možnost exportovat plnohodnotně do GPS navigací není. Rád bych udělal aspoň
rastrový podklad, který by se nahrál jako vrstva do GPS. Nešlo by routovat
ani vyhledávat, ale pro orientaci by to pomohlo. Jestli někdo ví jak na to,
rád se nechám nasměrovat a pokusím se to vyrobit.

Martin