[Talk-cz] mapy.cz - lesni a polni cesty

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Středa Leden 2 12:37:29 UTC 2013

> pokud tato otázka směřuje k tomu, zda bychom z toho nemohli čerpat taky, tak
> bych jen upozornil, že ač podrobné, rozhodně to neoplývá přesností (v tom
> smyslu, zda cesta v mapě vůbec existuje v reálu a naopak zda je každá zpevněná
> cesta v mapě), jak jsem si před nedávnem ověřil při výstupu na hrad Bukov,
> například

Mám naprosto stejné zkušenosti. Mapy.cz používám při plánování
mapovacích procházek k vyhledání cest, které v OSM chybí, a i když
jich obsahují překvapivě hodně, ne vždy se potvrdí, že daná cesta
existuje. A také naopak, občas narazím na cestu, která nebyla v žádné
mapě.

Pokrytí v OSM je na druhou stranu o hodně menší, ale málokdy se mi
stane, že by v mapě byla neexistující cesta.

V.