[Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Leden 9 13:14:26 UTC 2013

> 4) Kousek dál mám stejný problém:
>
> http://www.openstreetmap.org/?lat=49.679487&lon=18.347487&zoom=18&layers=M
>
> Mezi hlavní třídou a parkovištěm u haly je velká terasa na které je další
> památník. Ten se taky nezobrazí. Vypadá to, jako by highway s array=yes měl
> maximální prioritu a překryje úplně vše co je pod ním.
>
> K té terase vedou z parkoviště po celé šířce schody. Nevím jak to zakreslit.
> Na plochu nejde přidat highway=steps a když tam dám bod kterému ty schody
> přiřadím, tak se to zase na mapě nezobrazí. A to je podle mně dost důležitá
> informace.
*** V OSM existují dva paralelní světy, které pokud se prolnou působí
problémy při editaci, v renderování mapách i routování:
* liniový model - silnice, toky, sítě, potrubí - vhodné k routování a
mapy středních a malých měřítek
* plošný model - jezera, lesy apod plochy využití území, někdy i
náměstí a jiné plochy, kde chceme zpřesnit nepřesnou povahu liniového
modelu ve velkých měřítkách.

Nedoporučuji:
* sdílet nody mezi liniemi a plochami
* nenahrazovat plochu linii nýbrž obecnou linii doplnit plochou
* nepřerušovat h=service na a=parking apod tagy

ha
hanoj