[Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Leden 9 20:23:25 UTC 2013

---------- Původní zpráva ----------
Od: hanoj <ehanoj na gmail.com>
Datum: 9. 1. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

">> 4) Kousek dál mám stejný problém:

(http://www.openstreetmap.org/?lat=49.679487&lon=18.347487&zoom=18&layers=M)

> *** V OSM existují dva paralelní světy, které pokud se prolnou působí
> problémy při editaci, v renderování mapách i routování:
> * liniový model - silnice, toky, sítě, potrubí - vhodné k routování a
> mapy středních a malých měřítek
> * plošný model - jezera, lesy apod plochy využití území, někdy i
> náměstí a jiné plochy, kde chceme zpřesnit nepřesnou povahu liniového
> modelu ve velkých měřítkách.
>
> Nedoporučuji:
> * sdílet nody mezi liniemi a plochami
>
> Takže když mám chodník, na který navazuje trávník, mám ten trávník udělat
> [...]
*** ano, typicky
"
OK

"
> Stejný případ je plot okolo školy, jejíž pozemek je vyznačen
> jako a=school.
Vpřípadě plotů a areálů by pak byla jediné řešení multipolygon, což je
trochu krkolomné, zde ponechávám na zvážení...
"

No to si budu muset vyzkoušet. Nějak si to momentálně nedovedu představit.

"
MŠ Sněženka považuji za OK (až na tag kindergadern v addr - opravil jsem)
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.66953&lon=18.34549&zoom=17
(http://www.openstreetmap.org/?lat=49.66953&lon=18.34549&zoom=17)
"

Jo. V tom mám trochu zmatek. Nevím, kam přesně to patří. Do addr tedy ne.
Takže buď budova, nebo areál. BTW, buď jsem slepý, nebo tam ta oprava není ;
-)

"
> * nenahrazovat plochu linii nýbrž obecnou linii doplnit plochou
>
> Nerozumím
možné řešení (Petrov), zde za pomoci h=service:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.19099&lon=16.60746&zoom=18&layers=M
spíše ne (náměstí Evropy):
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.672275&lon=18.347839&zoom=18&layers=M
(http://www.openstreetmap.org/?lat=49.672275&lon=18.347839&zoom=18&layers=M)
"

Díky, zkusím to prozkoumat.

"
> * nepřerušovat h=service na a=parking apod tagy
možné řešení (katastrální úřad):
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.188307&lon=16.61216&zoom=18&layers=M
spíše ne (Hutní projekt):
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.672275&lon=18.347839&zoom=18&layers=M
(http://www.openstreetmap.org/?lat=49.672275&lon=18.347839&zoom=18&layers=M)
"

Tak jsem ta parkoviště projel a opravil. Už by to mělo být lepší.

Díky,

Marián

"
ha