[Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Leden 10 08:48:46 UTC 2013

Ten GDAL pro Windows nějak nefunguje, asi je Maďar offline, tak alternativa:
http://fwtools.maptools.org/

MK

----- Original Message -----
From: Marián Kyral
[mailto:mkyral na email.cz]
To: OpenStreetMap Czech Republic
[mailto:talk-cz na openstreetmap.org]
Sent: Thu, 10 Jan 2013 09:23:07
+0100
Subject: Re: [Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

---------- Původní zpráva ----------
Od: hanoj
> <ehanoj na gmail.com>
Datum: 10. 1. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Průjezdy a
> další dotazy

"> Jo. V tom mám trochu zmatek. Nevím, kam přesně to
> patří. Do addr tedy ne.
> Takže buď budova, nebo areál. BTW, buď jsem
> slepý, nebo tam ta oprava není
> ;-)
*** asi jsem to neodeslal, uz je to
> OK.
*** bud node POI, budova nebo areal, podle typu objektu nebo zastavby
> charakteru mista. Tag pekarstvi v dome bude na node POI, tag uradu
bude asi
> na building, a na skolu/skolku se hodi na areal. Ale nikdy do
addr.
"
OK,

"
> Tak jsem ta parkoviště projel a opravil. Už by to mělo být
> lepší.
*** supr

PS: Frydlanstka x Bezrucova neni "mini
> roundabout"
"

No to už tam bylo. Sice se mi to nezdálo, ale zatím jsem
> to tak nechal.
Mrknu na to. Problém je v tom, že tam je podobných chyb
> více a hodně toho
chybí a nevím, kam dříve. Navíc jsem zjistil, že
> má rodná vesnice
(Chlebovice) je jen název a čísla domů.
> Katastrální mapa je tam úplně
prázdná. Takže momentálně chci
> dodělat sídliště, pak se vrhnu na Chlebovice
a pak budu pokračovat s
> úpravami FM a okolí. Snad mi elán vydrží.

Ještě bych měl
> dotaz:

Nad Chlebovicemi je vrchol Kabátice. Z Wiki a jiných zdrojů
> dokáži zjistit
nadmořskou výšku, ale se souřadnicemi to je horší.
> Nevede tam turistická
značka, je to v lese, takže i kdybych ten vrchol
> fyzicky našel (což nebude
jen tak), tak přesnost GPS bude špatná. Je
> nějaká možnost, jak zjistit
přesnější souřadnice? Je mi jasné, že
> kdyby to bylo někde veřejně dostupné,
tak by se to už dávno