[Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Leden 10 13:29:07 UTC 2013

---------- Původní zpráva ----------
Od: hanoj <ehanoj na gmail.com>
Datum: 10. 1. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

"> (Chlebovice) je jen název a čísla domů. Katastrální mapa je tam úplně
> prázdná. Takže momentálně chci dodělat sídliště, pak se vrhnu na
Chlebovice
*** Katastralni mapu(KM) ma cela CR, jen asi nemas rastrovou KM v pozadavku
WMS.
viz.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#WMS_.C
4.8C.C3.9AZK_-_katastr.C3.A1ln.C3.AD_mapa
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#WMS_.C4.8C.C3.9AZK_-_katastr.C3.A1ln.C3.AD_mapa)
"

Jo to bude ono. Používám přednastavený zdroj a tam je jen vektorový. Navíc
konečně vím, jak se zbavit toho červeného moře v jednom místě. Díky.

"
> Ještě bych měl dotaz:
>
> Nad Chlebovicemi je vrchol Kabátice. Z Wiki a jiných zdrojů dokáži zjistit
> nadmořskou výšku, ale se souřadnicemi to je horší. Nevede tam turistická
> značka, je to v lese, takže i kdybych ten vrchol fyzicky našel (což nebude
> jen tak), tak přesnost GPS bude špatná. Je nějaká možnost, jak zjistit
> přesnější souřadnice? Je mi jasné, že kdyby to bylo někde veřejně
dostupné,
> tak by se to už dávno naimportovalo.
*** na to je myslim GPS velmi vhoda. Presnost X/Y/Z 3/3/5m je myslim
na nekokretni vrchol kopce dobra, ne?
"

Jen tak pro zajímavost se tam někdy s GPS vypravím. Vycházel jsem spíše ze
skušeností z Geocachingu, kdy mi v lese ukazuje gps klidně i přesnost +/- 30
metrů (možná to bude i tím, že to je GPS v telefonu - Motorola Razr). A taky
jak poznat vrchol kopce. To už můžu hádat z vrstevnic (pokud je odněkud do
josm dostanu) ;-)

"
PS: transformace v BASH

echo "-868208.53 -1095793.57 512.30" | cs2cs +init=esri:102067 \
+towgs84=570.8,85.7,462.8,4.998,1.587,5.261,3.56 +to +init=epsg:4326
"

Pěkný díky.

Marián

"