[Talk-cz] Import komínů II

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 15 11:59:37 UTC 2013

Mám tady v okolí pár komínů. Chtěl jsem je zanést do mapy a proto jsem
hledal, jestli by se odněkud nedala zjistit jejich výška. Nakonec jsem se
oklikou dostal až zpět do konforence a zjistit, že se to tu řešilo už loni:

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2012-March/007304.html

Licenčně je to bez problémů, všichni jsou pro, ale komíny na mapě zatím
nejsou ;-)

Takže se ptám, jestli na to náhodou někdo nepracuje. Ale spíš asi ne, koda
není na wiki mezi zdroji vhodnými k importu. Když jsem tak na to koukal, tak
by to nemuselo být až tak těžké (je to csv, to se asi převede do xml), ale
vůbec netuším, jak se importy dělají a dle toho co jsem našel, je samotný
skript spíše ta jednodušší část. Mimo to je u toho ještě nějaká administrace
a ta může být nakonec složitější než samotný import.

Předpokládám. že na wiki to bude popsáno, jen jsem to nenašel. Pokud budu
mít nějaký skript, ze kterého bych mohl vycházet, tak bych mohl vycházet,
tak bych ten import mohl zkusit připravit. Uvítám jakoukoli radu co a jak.

Díky,