[Talk-cz] [okfn-cz] ŘSD stále odmítá vydat mapy

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Červenec 2 06:52:53 UTC 2013

Jen krátký komentář, v letu jsem dopis přečetl a tuto problematiku
jsem nějakou dobu řešil.

1) Informační zákon 106/1999 Sb dává povinnost poskytovat informace
nikoliv data.
2) Ani INSPIRE nic takového neřeší.

Než se soudit, zkusil bych ještě prubnout o data JDVM.
http://www.jdvm.cz/

Pán na RSD je zjevně placen proto, aby odmítal a jde mu to. Nic z toho
mne samozřejmě netěší.

ha
hanoj