[Talk-cz] sidewalk

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Červenec 9 07:27:23 UTC 2013

> koukal jsem, ze i v diskusi v minulosti tady v talk-cz@ jsme se shodli,
> ze sidewalk=both/left/right/none by se mel pouzivat tam, kde chodnik
> navazuje na silnici. Nicmene koukam, ze to nikde nemame zdokumentovane
*** mě ten tag přijde máloobsahový. Po všech silnicích může chodec
(vyjma motorových). V obytné zástavbě je ze zákona dáno, že chodník
být musí a také v drtivé většině je. Pro pěší navigaci je jeho
konkrétní forma left/right nedostačující...
Ale chápu, že při použití highway=footway je problém přejít silnici
jinde než na přechodu. Možná by to šlo vyřešit nějak algoritmicky,
něco jako je-li přechod dál než 50m (361/2000 Sb) pak jsou-li dva
chodníky blíže než šířka vozovky tj cca. 6 až 12m +2m umožni přejít.
Tj. obalová zóna (buffer tj. polygon) okolo chodníků 14m mínus obalová
zóna 50m okolo přechodů, mínus domy (jako polygony) a bariéry (jako
polygony). Tam kde mezi obalovými zónami chodníků zůstal vztah
vzájemného překryvu, tam existuje vztah pro přejití.

ha
hanoj