[Talk-cz] sidewalk

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Červenec 9 13:37:26 UTC 2013

Dne 9.7.2013 11:34, Petr Holub napsal(a):

> JOSM to pri otaceni cesty detekuje a automaticky nabizi

> Tohle neni jediny podobny - v principu i oneway=yes ci incline=*
> je podobneho razeni a JOSM se k tomu chova podobne, ze nabidne
> zmenu.
>
> Petr

oneway josm umi, jestli toto nevim, ale existuje jeste hromada jinych
podobnych - napr omezeni rychlosti v jednom smeru ... z hlediska dat
jednoduse jsou takovyhle veci zlo a mely by se zlikvidovat.

Nebo jinak, nesmi se stat, ze zmena jedinyho parametru zmeni vyznam
jinyho parametru.

Anobrz ty casto budes neco menit, ale nebudes tusit, jak se rozhodnout o
ostatnich vecech. Ostatne, viz relace, kde to pak vyleze v podobe
totalne rozjeblych relaci. Staci trebas malickost, nekde na krizovatce
jsou definovany zakazy odboceni ... a ty tu silnici rozdelis ... coz
JOSm provede tak, ze v relaci zustanou obe casti => relace je rozbita.