[Talk-cz] čísla turistických tras

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Pondělí Červenec 15 12:24:34 UTC 2013

Nejsmutnější na tom je, že KČT ten cesťák ve spoustě případů zaplatí z
grantů (ministerských, krajských, obecních či jiných veřejných peněz).
Namátkově třeba

http://cs.wikipedia.org/wiki/Turistick%C3%A9_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku_a_na_Slovensku#Samostatn.C3.A1_.C4.8Cesk.C3.A1_republika
http://www.kr-vysocina.cz/turiste-a-cykloturiste-se-na-vysocine-neztrati/d-4025014/p1=1096
a další

Bohužel kavol má asi pravdu, že je to v mentalitě.

V.