[Talk-cz] čísla turistických tras

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Červenec 15 14:28:56 UTC 2013

Dne 15.7.2013 15:57, Marek Prokop napsal(a):
> Ahoj,
>
> já téhle debatě moc nerozumím. Že nám KČT nic nedá přeci víme dávno.
> Ale v tomto případě ani nic nepotřebujeme. K čemu by nám čísla tras
> byla? Jen k tomu, že na ně máme v OSM kolonku? Na rozcestnících
> nejsou, nikde jinde taky ne, takže uživatelům mapy by byly v mapě
> stejně k ničemu.

Muzes podle toho identifikovat, ze dany usek patri k dane trase -
vzhledem k mapovani v terenu jiste jednodussi, nez to odhadovat z
prubehu/cilu/barvy/...

A v navaznosti na to, kdyz vis, ze dana trasa vede z bodu A do bodu B,
muzes vyhodnocovat uplnost/neuplnost mapovani. Jednoznacny identifikator
je z pohledu dat vzdy idealni.

Mimochodem, nebylo by mozna od veci na to jit "od lesa" - tedy pres
penize, a zatlacit na prislusne rozdelovace dani. Nevim proc by mel
kdokoli prispivat na neco, co se dela "potaji". Pokud stat/kraje dotuji
znackovani, musi byt nekde veskere informace co kde a kdy bylo znaceno.
A dokonce jsou ty urady tuto informaci povinne poskytovat => je v jejich
zajmu donutit KCT ke zverejnovani.