[Talk-cz] čísla turistických tras

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Červenec 16 12:33:08 UTC 2013

> No jo, ale nikde není záruka, že číslování KČT je logičtější, nebo že
> to takový chytrák neudělá i v případě, že budeme čísla znát.

Souhlas s Markem - osobne trochu pochybuji, jestli samo KCT ma ty
trasy vlastne presne zmapovane s tim, jak se v terenu ruzne
pretrasovavaji.

Navic rada z tech problemu, ktere popisujete (rozkouskovane relace,
vice tras v jedne relaci) se bude dat zkontrolovat a spravit automaticky,
pokud budeme mit kompletni ty samotne trasy.

IMHO tedy nazout botu, osedlat kola a vyrazit mapovat do terenu :)

Petr