[Talk-cz] nepoužitelná historie změn kvůli obřím oblastem?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 17 10:57:14 UTC 2013

Ahoj,

ještě jeden základní dotaz (možná FAQ, nevím): když se chci podívat na
historii změn nějaké konkrétní ulice či chodníčku (na
osm.org/browse/changesets), vyskáčí na mě stovky či tisíce změn všeho
možného po celém světě, co se mého místa, na které se zrovna dívám,
naprosto nijak netýká - až na to, že ten panáček, co editoval jakousi
zatáčku na Jakartě, nebo ten mimoň, co upravoval kostelík uprostřed
jižní Afriky, z nějakého důvodu editovali v obdélníku desetitisíce
kilometrů krát desetitisíce kilometrů, takže prý zasáhli i tu oblast na
Valašsku, kterou se snažím analyzovat.

Dá se s tímto něco dělat? Vyfiltrovat tu historii tak, aby ukazovala jen
skutečné změny v oblasti, která mě zajímá? Zastřelit autory editorů,
které dovolují editovat tak velké oblasti?

Díky,

Petr