[Talk-cz] Vyhledávání na osm.org?

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Červenec 22 09:10:26 UTC 2013

Dne 22.7.2013 10:22, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
>
> netušíte někdo, jak funguje vyhledávání na osm.org podle Nominatim?
>
> Nakreslil jsem dvě vesnice – Libív a Dříteň.
>
> Když dám vyhledat Libív, tak ji to rovnou najde,
>
> ale když hledám Dříteň, tak mi to najde City Boundary a Suburb Boundary,
>
> ale vesnici jako takovou ne.
>
> Nevíte, co mám změnit, aby ji to našlo rovnou?
>
> Vím, že to není nijak velký poblém, ale zajíma mě to.
>
> Díky,
>
> Dalibor

Cus, podle vseho pokud existuje kranice, tak ti to vrati tu, pokud ne,
tak vraci bod. Predpoklad (asi) je, ze hranice s odpovidajicim nazvem
bude vic odpovidat tomu co hledas. V kazdym pripade bod to umisti (na
osm mape) nikoli do stredu ohranicene plochy ale tam, kde mas tu obec.
Predpokladam, ze to taky souvisi s admin_centre v prislusnych relacich.

Jinak koukam ze neumi najit nekompletni nazev ...