[Talk-cz] Nepřesné výsledky Tracer pluginu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Červen 2 11:40:28 UTC 2013

Dne 2.6.2013 10:51, Petr Dlouhý napsal:

> Ahoj,
>
> jseš si jistý, že to jede opravdu podle digitalizované KM? Tracer si stahuje vlastní dlaždice a ukládá si je na disk. Občas se stane, že buď zůstanou uložené ty staré, nebo se dokonce staré stahují.

Ano jsem. TracerServer a plugin jsem poprvé nainstaloval až včera. Pokud
si stahuje staré dlaždice, tak bude problém v konfiguraci.

> Jako první bych zkusil smazat všechny soubory *.kn v adresáři TracerServeru.

To jsem dělal několikrát, nepomohlo to. Nevím v jakém měřítku si
TracerServer stahuje ty dlaždice, ale asi má o hodně hrubší čáry.

Zkusmo jsem si stáhl obrázek z odkazu, který Tracer stahuje. Moc jsem z
toho nepoznal, pouze mě překvapilo, že se nestahuje pohled shora, ale
jedná se o jakýsi izometrický pohled (šíkmo shora).

Marián