[Talk-cz] Nepřesné výsledky Tracer pluginu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Červen 2 16:24:37 UTC 2013

Dne 2.6.2013 15:36, Zdeněk Pražák napsal:

> Podle mne tebou popisované problémy souvisí s problémy se zobrazením katastrální mapy ve formátu EPSG:4326 viz předchozí zprávy od Jiřího Veselého z CUZK
>
> Dobrý den,
> děkuji všem za zaslané informace. Chyba je vázaná na EPSG:4326, v jiných
> souřadnicových systémech se neprojevuje (alespoň co se nám podařilo
> vyzkoušet). Je to již nahlášené dodavateli, čekáme na opravu.
>
> J. Veselý

To jsou ty elipsy ne? Ty jsem vyřešil umazáním problematické vrstvy.
Tracovalo to úplné blbosti.
Teď to tvar budovy natrasuje celý, ale nepřesně. Každý bod je o něco
jinde.

Nevím jestli jsi viděl i druhý email, který jsem posílal. Tam jsem
přiložil screenshot. Napoprvé se zdálo, že to neprošlo, tak jsem to
poslal podruhé a najednou je tu ten email dvakrát. Jednou bez
screenshotu a podruhé se screenshotem.

Z toho je vidět, o co mi jde.