[Talk-cz] Prosba o kontrolu navsi

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Červen 2 19:25:13 UTC 2013

Dne 2.6.2013 13:49, Marián Kyral napsal(a):

> Pokazís(. Já to de(lám tak, z(e normálne( natahám cesty a v míste(
> kr(íz(ení s ne(jakou oblastí ude(lám spolec(ný bod.
>
> Viz
> http://www.openstreetmap.org/?lat=49.673492&lon=18.340352&zoom=18&layers=M
> Prostranství mezi kr(iz(ovatkou, kostelem a c(íslem 152. Kdyz( jsem
> tam ty chodníky neme(l, tak to routovalo naokolo.

Cesty by se s plochama spojovat nemely.

>  Vide(l bych na tuto moz(nost. Pouze ude(lej v bode( kr(íz(ení
> spolec(ný bod.
>
> Marián

Pokud je treba z nejakyho duvodu udelat "vyasfaltovanou" plochu ... tak
stim OSM moc nepocita... v kazdym pripade je ale naprosto nezbytny
udelat cesty a nejaky bod, kde je krizovatka. Jinak navigace (zadna)
nebude fungovat. A viz vejs, v tomhle pripade rozhodne NIKDY nespojovat
to, co ma area s normalni cestou. Nektery navigace klido budou navigovat
pres area.