[Talk-cz] MTB mapa (cyklo)stezky

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Neděle Červen 9 11:07:00 UTC 2013

Dobrý den,
na tento mail mi nic nepřišlo (pokud vím, ani do spamu), kam jste to
posílal?

Za sebe bych byl nejradši, kdyby se taková asfaltová cesta značila
highway=cycleway místo highway=path, ta je spíš pro nezpevněné pěšinky. Pak
se automaticky zvýrazní v MTB mapě. Ty doplňující tagy
foot/bicycle=designated jasně určí, kdo tam má přístup.

Klidně mě ale mappeři můžou vyvést z omylu. Není např. velký problém přidat
pravidlo pro kombinaci highway=footway + bicycle=designated.

Martin