[Talk-cz] MTB mapa vyhledava trasy

Jan Kouba kouba.honza na gmail.com
Pondělí Červen 10 17:19:52 UTC 2013

Ahoj,

nešlo by do toho ohodnocení cest nějak zahrnout taky nastoupané metry? Takhle
mě to pořád žene někde po kopcích, přesto že se dá jet po pěkné cestě
(mtb:scale=0, highway=track, tracktype=grade4) i mnohem víc po rovině.

A taky mi přijde, že ten výškový profil ukazuje více nastoupaných metrů, než je
to ve skutečnosti.

Honza Kouba