[Talk-cz] jmena cest jako relace

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Červen 12 12:41:59 UTC 2013

> No, relace se jmenem jednoducha je.
*** Jednoduchy je to do te doby, nez to nekoho napadne udelat to same
s ref, dál tam povede tam route PSV, foot, bicycle a zákazy odbočení.
Do toho se prida polygon namesti, ten bude mit ostrov jako
multipolygon, collection...

> Jasne ze muze. Ale aby to delal kazdy je trochu hloupe.
*** Kazdy ne, jen renderer.

> name:bridge je jeste horsi hack nez problem ktery resi.
*** V cem? Je to jasne, jednoznacne a prehledne. Nemusim vyvyslet
podle typu prvku jaky ref/name by tak mohl byt.

> Samozrejme by renderer mohl vse pospojovat pomoci jmena, a pak se
> tvarit ze je to pospojovane. Jenze jmeno neni uplne idealni cim by se
> mela data spojovat.
*** zalezi k cemu to spojovani potrebuju. Jestli k vytvareni popisku
tak je to dostatecne dobre.

ha
hanoj