[Talk-cz] jmena cest jako relace

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 12 13:06:46 UTC 2013

Dne 12.6.2013 14:19, Pavel Machek napsal:
> Ahoj!

> Aktualne, kdyz nekdo rozdeli ulici na dve, tak na to take neni
> nastroj... takze nove nastroje nevidim tak kriticky.

Ok to byl jen příklad. Ale nemůžeš popřít, že rozdělení ulice tvořené
relací je o trochu složitější a není tak přímočaré.

> Duplicity tagu by to asi omezilo, ale tohle uz neni spravne. maxspeed
> je vlastnost daneho kusu silnice (stejne jako treba surface). name je
> vlastnost cele ulice.

A co když je ten kus silnice rozdělen na více menších kousků třeba
proto, že po kousku vede turistická značka, nebo tam je třeba nějaký
podjezd, kde je potřeba maxheight. Jde o to, jak velký ten kousek
definuješ.

Marián