[Talk-cz] Turistická značka přes prostor (highway = pedestrian)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Červen 14 07:11:03 UTC 2013

Dne 14.6.2013 08:52, hanoj napsal:
> *** c) je správně. Prostě si predstav, že tam žádná plocha není a
> vyřeš všechny napojení highway=footway (plochy v komunikacích existují
> pouze pro věrnější vizuální vyjádření skutečného rozsahu veřejných
> ploch).

Jen bych doplnil, že i když to třeba není nijak vyznačeno, existuje
několik pomyslných proudů, kterými se dav většinou po náměstí pohybuje.
Zpravidla nejkratší přímou cestou mezi jednotlivými ulicemi. A
předpokládám, že ta značka vede po jednom takovém proudu. Takže bych to
tak i vyznačil.

Viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:area  (Highway areas)

Marián