[Talk-cz] Turistick? zna?ka p?es prostor (highway = pedestrian)

jan lana lana.jan na gmail.com
Pátek Červen 14 12:51:11 UTC 2013

trail_visibility je asi doby napad na cestu pres louku (protoze tam ta
turisticka cesta je, ale neni dobre videt) ale ne na namesti (protoze tam
zadna spatne viditelna cesta neni).

Proc nedelat otagovanou cestu pres pedestrian area? Prece ti turiste tam
chodi, tak tam cesta je ... to ze narozdil od louky ji nevydupou je asi
jedno. Ta cesta, kudy se normalne chodi nemusi byt preci nejkratsi spojnice
pres tu plochu ...

- Honza