[Talk-cz] dotaz na data z veřejného registru půdy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červen 20 14:57:18 UTC 2013

Dne 20.6.2013 14:39, Pavel Machek napsal:
> Ahoj!

> Moc pekna data. Primlouvam se za import :-). A ano, z ciste sobeckych
> duvodu bych chtel videt na mape co je louka a co je pole.... i kdyz to
> se asi hodi leckomu.
>
> Na mape je jen copyright na podkladova data, takze to vypada ze s
> licenci by nemel byt problem.
> 									Pavel

Viz příručka:

Stažení zveřejněných údajů z pLPIS
Veřejnosti je umožněno stažení některých zveřejněných údajů z pLPIS.

4.4.1.1
Selektivní export vybraných dat obsažených v pLPIS
V souvislosti s novelou zákona o zemědělství je vhodné široké veřejnosti
umožněno stahování zveřejněných dat (ze zadaného katastrálního území
nebo okresu) prostřednictvím modulu Datawell ve formátu *.shp a *.dbf.

Generují se následující data:
a. zákresy hranic a výměra půdních bloků a dílů půdních bloků,
b. identifikační číslo půdního bloku, popřípadě dílu půdního bloku,
c. druh kultury, včetně kategorií,
d."obhospodařování v rámci ekologického zemědělství, nebo v etapě
přechodného období v rámci ekologického zemědělství podle jiného
právního předpisu,
e. zákresy hranic krajinného prvku,
f. identifikační číslo krajinného prvku,
g. druh krajinného prvku.

Takže veřejnosti je umožněno stahovat, ale už se nepíše co s tím může
veřejnost dělat. To asi bude někde v té novele.

Import by byl určitě záslužný, ale nevím, jestli se najde někdo kdo to
udělá.