[Talk-cz] osm, metro, github

Jiří Sedláček jirisedlacek na gmail.com
Úterý Červen 25 23:54:20 UTC 2013

Kruci, nelze než souhlasit s poslední větou v článku - nikdy nebylo
publikování map snažší. Moc pěkný "demo". Teď přijde moje možná trošku lamí
otázka - když jsem schopen vymyslet nějaký SQL dotaz - kam ho mám vložit,
aby mi to něco z OSM vyplyvlo. Věřím, že bude nějaký rozhraní, ale když
jsem kdysi pátral, tak jsem vypátral jen možnosti stažení dat pomocí API a
tam snad SQL nešlo dostat nijak.

Druhá otázka, ty funkce ST_... - ty neznám, to je nějaký zvláštní soubor
funkcí nebo nějaký speciální dialog?

Díky,
J.