[Talk-cz] KeepRight - překřížení bez křižovatky

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Úterý Březen 19 08:59:15 UTC 2013

On 17.3.2013 15:09, Jan Breuer wrote:

> Dne 17. března 2013 13:31 Michal Tauchman <michal.tauchman na gmail.com
> <mailto:michal.tauchman na gmail.com>> napsal(a):
>
>     Jedna taková chyba třeba zde:
>
>     http://www.keepright.at/report_map.php?schema=80&error=35855515
>
>     KeepRight tam hlásí mnou zmíněnou chybu.
>
>     Jestli to dobře chápu, tak na wiki není zmíněný přírodní park zanesen.
>

> Chci si jen ověřit, jestli to dobře chápu:
> Tag website v tomto případě odkazuje na zdroj dat, nikoli na informaci
> o oblasti. Mělo by tedy být otagováno jako:
> source="EEA:CDDA2009" (což už je)
> wikipedia:cs="Novopacký vodopád"
> [...]
website tag odkazuje na web k danemu objektu. Tj pražský Hrad by měl
obsahovat website:www.hrad.cz
Tahle url odkazuje na zdroj dat a jak se import provadel. Spis takove
info - asi bych ho nacpal do NOTE. Nicmene tahle kontrola je jen
"warning" zadny error. Upozornuje nas ze stranka z website neobsahuje
klickova slova a tudiz nemusi byt relevantni obsahu.

Stranky z wiki se tagují takto
wikipedia=cs:Novopacký vodopád

Přiřadím ho přímo vodopádu, když už jsem v oblasti :)
BTW: do josmu je príma plugin na wikistránky. Zjistí informace v jakém
jste čtverci a vrátí vám geotagované wikistránky a vy pak můžete
ťuknutím lehce přiřadit. Tak hurá do toho !