[Talk-cz] (no subject)

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Březen 27 18:07:31 UTC 2013

Dne 27. března 2013 17:23 <lukasmi na volny.cz> napsal(a):

> Zdravím, mám problémek s jedním multipolygonem. Vytvořil jsem jej
> dodatečně  v lese, ale stále se tato skutečnost nezobrazuje, na místě je
> stále les. Je to na místě bývalé obce Hrachoviště asi kilometr východne od
> obce Neřežín na Brdech. Poraďte prosím, co zde dělám špatně.
> Díky,
> L.

Předpokládám, že jde o tento changeset

Je tam problém s tím, že tam jsou dvě relace stejného typu nad jednou
plochou a v obou jsou různé poligony, takže je to věc náhody, který se
vykreslí jako první a který bude překryt.

Řešením by tedy bylo zrušení nově vytvořené relace multipoligonu (
http://www.openstreetmap.org/browse/relation/2839822) a přidání oblasti (
http://www.openstreetmap.org/browse/way/212439939) na správné místo, tedy
do již existující relace (
http://www.openstreetmap.org/browse/relation/2345502) jako inner.