[Talk-cz] Fwd: Skoleni zakladu OpenStreetMap

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Pondělí Květen 6 12:24:51 UTC 2013

On Mon 06-05-13 10:16:27, Marián Kyral wrote:
> [...]

Právě jsem se chystal napsat, že data z lesa mi přijdou nejcennější, protože se
jinak než chozením získat nedají a k tomu čtu tuhle trefnou poznámku. :)

I tak, I kdyby měli přispivatelé jen uploadovat GPS data z vycházek po lese,
pomůže nám to přesněji zakreslit lesní cesty a pěšiny.  Jedno projití často
nestačí.

Libor