[Talk-cz] Highway a Boundary?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Květen 6 13:01:10 UTC 2013

Ahoj,

můžete mi prosím poradit, jak má být správně nakreslena highway

v místech, kde se potkává s nějakou administrativní hranicí?

Předpokládám, že v takovém místě by asi měly sdílet své body,

ale moc se mi to nelíbí. Jednak většina administrativních hranic

už v mapě je a nevím, jak jsou vlastně definovány (jestli leží na kraji

cesty , nebo uprostřed cesty) a navíc jsou vždy součástí nějaké relation.

Zdá se mi lepší dokreslit lesní cestu nebo silničku kousek vedle, protože

tím nenabourám žádnou hranici. Navíc u té cesty vím, kde leží, což

u té hranice ne. Ale jak je to dobře?

Díky,

Dalibor