[Talk-cz] Highway a Boundary?

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Květen 6 15:12:41 UTC 2013

Dne 6.5.2013 15:01, Dalibor Jelínek napsal(a):

> [...]
>
> v místech, kde se potkává s ne(jakou administrativní hranicí?
>
> Pr(edpokládám, z(e v takovém míste( by asi me(ly sdílet své body,
>
> ale moc se mi to nelíbí. Jednak ve(ts(ina administrativních hranic
>
> uz( v mape( je a nevím, jak jsou vlastne( definovány (jestli lez(í na
> kraji
>
> cesty , nebo uprostr(ed cesty) a navíc jsou vz(dy souc(ástí ne(jaké
> relation.
>
> Zdá se mi leps(í dokreslit lesní cestu nebo silnic(ku kousek vedle,
> protoz(e
>
> tím nenabourám z(ádnou hranici. Navíc u té cesty vím, kde lez(í, coz(

Sdilet muzes - pokud si ses 100% jistej, ovsem bacha na vec, aktualne
probiha (uz par let) vsemozny slucovani parcel/vymeny/... a v ramci toho
se dost casto meni i administativni hranice (aby treba pulka baraku
nebyla v jinym katastru). Navic tim vyznamne ztizis dalsi editace
(pripadne to bude na ukor pravdivosti), takze tim, ze tam namalujes
druhou caru, rozhodne nic nezkazis.